jag ska försöka sova nu seru

Okej det sista jag skrev igår var väl kanske lite omoget ? Så jag tog bort det, men fatta att jag nästan drack upp tre lite vin själv i går visst mamma fick väl två glas eller så, och idag finns det knappt något kvar kanske en halvflaska eller så.

Jag hade värdens bästa dröm i natt ! Jag hade en helt egen praktikant, han var hos mig för att lära sig om Facebook av alla saker, så efter att han följde efter mig som en svans så bestämde jag mig för att ta han på en utflykt till något kontor eller så, det hela var inte så farligt logiskt. Drömde även att jag och lycka hängde hos någon snubbe som tatuerade henne, det skulle även komma förbi någon rockstjärna, och det var fullt av katter och hundar det hela var väldigt underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0