information om transsexuella vuxna

Ibland så önskar jag att jag kunde vara lika duktig som alla små smala bloggpojkar där ute, såklart pratar jag om Dennis och nicolas, det är iaf dom bloggarna som ger mig värst samvete. Dennis är ganska så nyttig och det ger mig fin ångest, men nicolas äter inte och ger mig mer ångest, tänk att vara lika bestämda som dom. Oj ja inte för att det kommer att hända det skulle bara vara väldigt skönt, istället så äter man chips och dricker cola. Nej usch usch usch USCH !

Kommentarer
Postat av: Viktor

Men det är för att båda två är rätt läskiga om jag ska vara ärlig. Det är bättre med chips än att se ut som två undernärda skelett med dålig hy och skumma åsikter.

2009-10-22 @ 09:03:17
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0