They made soup out of my research turtles.

Har haft en blogg morgon, har läst igenom alla mina 27 bloggar som jag följer. Men just nu vet jag inte vad jag ska göra, lyssnar på regnet(eller jag tror att det är regn har inte orkat resa mig upp från min säng) och ja just det har ju kollar på det nya family guy med, mycket roligt. Imorgon har jag väl inga direkta planer ? ska nog kolla på The Life Aquatic with Steve Zissou och äta lite popcorn ska se om jag kan få ihop lite pengar till en flaska vin så är det en helkväll ! men usch nu ska jag kolla om det regnar ! hej så länge


The Life Aquatic with Steve Zissou.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ojoj också uppe tidigt! Eller uppe sent?

Jag vill också se den filmen. Du får ta och skola mig lite någon dag. :)

2009-05-20 @ 06:09:24
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: liisa

nu bir jag nyfiken på alla bloggarna. jag och min cider blev nifiken. nyfiken*

2009-05-20 @ 22:55:44
Postat av: patrik

ja på tal om bloggarna så ligger lisas blogg på tredje plats, med andra ord din blogg är alltid nummer tre på min lista det är inte så dåligt=)



och på tal om viktors post så måste jag bara säga att det bara låter kinky. Inte för att det är dåligt men ja

2009-05-21 @ 00:12:06
URL: http://dopplegangers.blogg.se/skrinkladadoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0