So, you really think you're a Zissou?

Jag vet inte vad jag ska tycka om denna dagen? den har inte varit en höjdare men inte helt skit. Man kan tycka mycket kanske men det är bara en del saker med denna dagen som jag verkligen inte har gillat, det är nog mer saker som jag inte har gillat med denna dagen än vad jag har gillat. vilket gör det till en skit dag? ee nej det skiter vi i. nu ser vi fram imot imorgon då jag tror att terese ska komma hem till mig? eller har hon glömt av det, jaja det är ju ingen större i de att ringa henne för hon svara ju aldrig ändå.


Just nu är jag bara jävligt sugen på den nya the rumble strips skiva! kommer att bli löjligt bra.


Och den kommer att heta :Welcome To The Walk Alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0