party like it's your birthday

Ja okej, jag har bloggat skit dåligt nu ett tag men det ska jag ändra på just nu! men lite bilder från terese födelse dag. vi skulle ju till röda sten men en av oss hade inte med sig sitt legg, säger inte vem.. för jag tror att hon vet vem hon är för det var bara en tjej med... men jag är inte bitter över det, för då sparade jag ju typ 80 kr? så hela högen drog hem till viktor och drack upp mitt vin. men jag är inte bitter över det, jag är faktiskt inte det, men men bilder.. så var det ja



Jag fick lyssna till deras underbara sång förmåga...



Någon blir kanske lite små sur över en sån underbar bild som den här, men kom igen den är ju fab.



Lite bilder bara på väg



Fröken v var ju med också.

sen blev det inte så många mer bilder. Men ja lite synd att vi inte kom in på röda sten, skulle ju träffa lite mer folk. Men allt som allt så var det en höjdar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0