jävligt sugen !

På en ny lite tatuering! har lite planer i huvudet som håller på att sprängas ut på min kropp, men det får jag ta och ta tag i efter att jag har fått ett jobb=) och gud vad jag söker jobb....


dagen har varit fin, det har varit mycket kaffe med alex och fröken J, sen så åkte dom hem och ja gud vet vad dom två gjorde. men jag är inte den som är bitter för jag hade en bra bok med mig så jag drack mer kaffe sen så kom en lite lisa förbi och vi gick till kellys där jag tog en till kaffe sen en öl, och lisa åt mat som luktade gott, jag blev hungrig.

men nu så sitter jag hemma och är sugen på att dricka vin, men det gör jag nog imorgon. puss på benet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0