I'm so pissed I want to spit!

Om jag skulle beskriva gårdagen i ett ord så skulle det nog vara nice, för det var bara en så bra dag.Började med att jag träffade amanda som för första gången skulle köpa öl på systemet så, sen så dog hon till en fest och jag gick till favorit cafe tog en kaffe och läste i min underbara bok som heter pingvin försvunnen, och den är skriven av Andrej Kurkov och jag tycker att alla ska läsa den ! men ja sen så ringer alex och frågar om jag vill hem till han och gustav och äta lite, så klart gjorde jag det! sen blev det andra lång gatan med amanda alex och folk! massa folk.. så jag tänker bjuda på lite bilder





Här är då gustav vid hans nya iMac



Jag har bara snygga vänner...




Lite senare gick vi till kellys!




jag tycker att vi avslutar med en riktigt fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0