I don't think she's a lesbian. She's pregnant.

Tänk er att lisa har klippt mig! och det blev ju inte helt fel må jag säga.  kanske en bild?



Dock är väl mitt hår sig likt ? som tidigare fast lite kortare bara. Och lyssna på det här ! jag har klippt terese i dag, jag rakade henne! efter en mindre katastrof hos frisörskolan. Och det gick inte att göra så mycket med hennes hår så det blev till att raka bort det. inte allt såklart men ganska så mycket.




Hon har helt fatastiskt blont hår, så som jag hade när jag var lite.
.

Mer kommer imorgon. jag har lite info om min granne som ingen vill missa

Kommentarer
Postat av: t

haha I luuuurb this, mitt usb har en dejt med din macbook i eftermiddag!

2009-05-19 @ 11:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0