blue blue

snurrig av kaffe för första gången på en vecka och dey värsta av allt är att jag bara blir snurrig liksom inuti och så kommer ingenting runt så man måste dansa lite eller kanske skriva en bok och testa att gästa på bloggen men vad hände egentligen? kameran föll i marken.
oftast är det mina fötter som välter saker men denna gången ar det de ivriga, koffeinstinna fingrarna som så gärna ville visa en potentiell ny visningsbild på facebook -
närbild på en utstickande hårtest och överdelen av mitt solbrända öra -
och så bara ...
...
ni vet den där slow motionkänslan man alltid får när man tapparn¨got i marken och hinner tänka
nooooooooooo...
...

summan av kardemumman blev en blåskimrande skärm och en s

fyll i resten själva på det ordet.

nu har jag börjat bli gnällig över frusyrationen i mitt inre, det är nog brist på solljus.

har kanske blivit lite konstig av att sova i tält och diskutera arter och miljöproblem en hel helg också.

/terese

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag menade väl det! Jag tyckte inte ALLS att det lät som Patrik.

2009-05-25 @ 21:55:16
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0