Because I hate fathers, and I never wanted to be one.

Har ni tänkt på att nästan alla mina rubriker har varit från The Life Aquatic with Steve Zissou, nej men så är det. Jag gillar att ha olika teman på mina rubriker, ett tag var jag lite kär i dom eller ja det var på min andra blogg, dom rubrikerna var grymma. men kan inte riktigt komma fram till varför dom var så mycket bättre bara för några månader sen ? vad gör jag för fel! ja ja jag var väl ung och smart då, eller bara ung och dum. nu är jag äldre men varken smartare eller dummare, eller det var ju inte riktigt sant , eller nej jag har nog inte blivit så mycket smartare på några få månader men jag e ja jag har ju e skit samma jag har inte gjort ett jävla skit på några månader fan sak samma.



Idag har jag haft en riktigt terese dag, med andra ord bara ätit mat hela tiden och tittat på film, det känns bra. Jag har även funderat lite på hur det är att vara ett djur, typ en hund det kan ju inte vara så jävla roligt? eller nej tack  jag skulle nog inte ha någon större lust att bli en hund eller en anka för den delen men vem vet, dom är kanske värsta party djuret, kan tänka mig att dom typ drar till den ån som det finns mest alger i och bara surplar i sig det dåliga vattnet är det verkligen så det kan vara ? jag hoppas inte det. Jag är lite sugen på att kolla till min granne igen men nu är det ju ljust ute och då ser ju alla andra mig när jag lutar mig över för att titta på dom. Ja ja jag tror btw att det är en tjej, bara en feling.


Det skulle bli en del tre men jag är trött och vill sova och ni är för trött för att läsa. Men! ni vet väl att Anthony Hopkins ska göra en till film? om en kille som gillar att äta folk... det blir en fyra med andra ord. mysigt. Den ser jag fram imot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0