Be a killer with a gun so they call me a hero

Nej jag har faktiskt inte lust att göra något just nu, jag orkar inte äta jag vill inte äta jag har ingen lust att röka har ingen lust att ta på mig kläder jag vill bara säga hej till en sten och gömma mig under den. Trött är jag men det känns som allt jag gör är att sova och någon vidare väder är det ju inte. jävla piss. Skulle väl inte säga att jag är '' deprimerad '' det är bara ett ord som inte passar in på mig, men kanske lite mer konstant uttråkad? ja det är ett mer passande ord och jag vet hur jag ska lösa det! så fort jag ska få pengar jag ska be lisa om en tjänst.

Kommentarer
Postat av: lisa

ja men absolut! bara att säga till så ska sugar mama försöka fixa

2009-05-14 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0