Yeah I'm not a saint but I'm not a sinner and everything's cool as long as I'm getting thinner

jag bloggar nog bara för att göra det. har inget att säga. eller fan jo det har jag. helgen har varit grym! kom till alex på fredagen och började festa, dock tog jag det ganska så lugnt, skulle tydligen jobba på lördagen. men skit samma, sen så träffade jag magnus bara så där.

 och sen så kan vi ju hoppa till lördagen, så drog jag till alex efter jobbet och hjälpte till att städa hans lya. så det blev så fint så fint sen börja vi dricka igen vid fem för att dra vidare till en fest i kviberg sen så drog vi vidare till andra lång för att möta upp lisa och dra runt på lite olika pubar, men allt som allt hade jag roligt. men jag säger så här bara nästa helg kommer att vara bättre än bäst. för jag går på semester på lite obestämd tid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0