peter

jag har tre saker som ska fram nu tror jag, lite så där lagom på kvällen. 1 jag älskar grace wasteland.
2 jag slutar jobba imorgon
3 jag vill odla lök
4 jag vill även plocka blommor
5 jag vill också ha mer vin
6 det blir skumpa imorgon
7 igen gillar 7
8 sexnoveller är bättre när man är full
9 fröken olssons wifi suger ganska så mycket
10 jag är ju ganska så mycket bättre än nästan alla jag känner, den enda som är bättre är nog min hund. kanska tre till typ alex amanda terese ja jag tror nog att vi fyra är lika bra. Det känns väl bra? hu? ja  ja igen gillar 10 häller
11 jag gillar öl, det blir öl imorgon
12 jag vill ha sprit, det blir sprit imorgon
13 jag gillar inte att ha sex, ibland men det är inte det jag lever för. och det är sant.
14 facebook är faktiskt ganska så roligt
15 jag ska på bio på lördag
16 jag skiter i ganska så mycket
17 jag tror att jag vill vara hemligt kär, men i typ en klon av mig själv?
18 jag vill ha bättre hud
19 jag har nog ganska så dåligt självförtroende
20 jag ska nog gå ner 5-6 kg till eller nej kanske 10 jag vill vara jocke smal, för nästan alla smala är fina.
21 nu ska jag dricka mer vin sen ta en cigg sen ta en dusch sen så ska jag vara full i två veckor

Kommentarer
Postat av: Amanda

hur går det med dina finnar?

2009-03-20 @ 23:18:42
URL: http://amandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0