jag har en rosa hund, som man kan lägga pengar i.

woho säger jag bara , jag har varit vaken bajs skit länge nu och jag känner mig inte äns trött. omg hur gör han ?! tänker ni säkert men är en hemlis. ni vet sånt man inte säger till andra? har ni hört talas om det? hu? nej man kanske ska ta och se på en film och ta några cider. har ändå lite att göra imorgon typ LPS. OCH JAG VILL ATT ALEX SKA BÖRJA BLOGGA IGEN! men vad ska man se? men på tal om att se på saker så vill jag på bio, jag har sagt att jag vill på bio i tre månader känns det som men oj det går så mycket bra film nu för tiden.


men till ett jätte stort problem, jag kan inte hitta någon sommarjacka ! det är en skandal ! jag vet inte vad jag ska göra åt det hela. jag har letat hela veckan. jag tycker att ni borde tycka synd om mig. eller skit i det. men om ni skiter i det kommer jag att göra mina puppy eyes! och det är ett hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0