en dag som inte var som i går.

Ha ja men gud, igår var galen ? helt galen. åkte hem till amanda, som har flyttat till marklands gatan, med en emo kille, men oj det var skit roligt, och jag hade med mig en bag in box röd vin, så jag visst att vi skulle ha roligt. och ja det var en höjdare, jag börjar med att spilla vin på golvet, men det var en jätte konstig bag in box, så det var inte riktigt mitt fel. men efter ett tag blev amanda full och hennes emo kompis skulle köpa vampyr tänder så jag drog till lisa, eller ja lisa hämtade mig.


så när vi väl var hemma hos lisa så skulle vi se på film, men icke tog det sista rödvinet och ja film får det bli en annan dag. Och som alltid när jag var hos lisa så sov vi för länge så det blev lite stress och sånt för hon var lite sen, så jag åkte hem till alex och johan, chillade lite där och sen åkte vi in och fikade med mimmi, hennes kusin har öppnat ett cafe, skit fint. och inte så dyrt. så efter hon stängde så drog vi alla till järtorget, jag och alex till mitt andra hem och dom andra skulle äta pizza, men så efter allt så är jag hemma nu och mår så bra så, men nu, family guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0