Bengans

kan dra åt helvete. fattar inte vad dom tänker med/på om en skiva ska komma ut den 9 så kan det ju vara mysigt att ha den inne då? men nej det kan dom inte, var där i går och då sa dom att den kommer idag, så då var jag där idag, men var den inne? nej, den var ju beställd och det är ju något bra, synd bara att den är åt helvetet sen. så efter detta så var jag inte på det bästa av humör så jag hade lust att spendera onödigt mycket pengar på något fint att ha på mig, men synd att vi bor i en jävla fisk stad där det bästa folk kan ha på sig är blå kläder och lacoste är ett fint märke. och nu när jag ändå håller på, så kan jag ju säga att alla wannabe stockholms brats kan ju gå till nk och köpa era jävla kläder och inte på zara. och vad är grejen med att ha hårband runt benet? visst om man nu är efterbliven och lever kvar på 2000 talet är det väl okej att ha ett, men att ha det upp till vaden ? va fan har hela jävla staden blivit efterbliven? jävla fittor. Thank god for systembolaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0