The greates opera!

Så i dag var det dags för patrik att gå till operan och köpa lite kläder. hittade värdens finaste skjorta! Men låt oss ta det från början, jag tar tåget till göteborg och går till operan för att möta terese och hennes syster, och ingen trode att det skulle vara någon större kö in, men den kön var så otroligt lång! flera hundra meter lång! helt galet! och vi fick vänta sjukt lång tid, dom öpnade dörrarna vid 10 och vi var inte inne för en efter tolv.

Vi var otoligt peppade!



Ni ser björn där va? Jag vill ha hans hår!



Det var jätte mycket folk, och jätte mycket kläder!



Och här ser ni mitt fynd! bara 50kr. Men nu så ska jag väl böra fixa till mig för kvällens festligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0