Singing beep beep beep

En sån strålande dag att vara ledig! Och en sån strålande dag att köpa naturgodis för 22(?)kr och sen tycka att det smakar skit. men som tur var har jag varit otroligt duktig i dag och inte minst kulturell ! för jag terese och åsa plus en till brud som jag helt har glömt av namnet på jaja vi var på röhsska museet, och tittade på en vuokko utställning och examensarbeten i design och konsthantverk. Kan väl säga att det var faktiskt ganska så roligt, men jag gillar vuokko mest.



Detta var väl något fint? eller okej jag gillar väl bara kaniner

Okej jag skulle ta och slänga upp en till men gud nej fröken T skulle döda mig om jag lägger upp den här, så jag tror att vi hoppar över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0