Perhaps the best known of the worst

Idag har jag och gustav varit med alex i hans sista dag i göteborg på några veckor. han ska ut på turne med bandet Devilicious. Han kommer att vara saknad. Men som tur är så går det att följa hans underbara liv på hans underbara blogg! Han fick låna min kamera så det kommer att vara lite mindre bilder här i min blogg, men jag tror att vi alla kommer att klara oss ganska så bra.  efter att jag och gustav lämnade alex så drog vi och tog lite mat på en underbar resturang vid andra lång gatan, gott och inte så farligt dyrt. Så nu vill jag bara ha lite för mycket kaffe. kanske se på en film men dom jag bor med har ingen smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0