park lane is nightclubbing for sure.

dom senaste dagarna har varit ganska så roliga. åkta ut till orus och var där från måndag till tisdag, grillade drack dyrt vin och hade det gött, och nästa dag åka ut till havet, där vi fångade krabbor och bara chillade. Plus att jag badade ! det är fan inte varje dag jag sätter mina små fina pojk fötter i havs vatten. Jag solade till och med mina ben!



 och lite senare på tisdag så drog vi hem till åsa som tog studenten, och det var ju inte helt planerat att vi skulle hem till henne, men det var väldigt roligt. Tror inte att vi var där så länge. men jaja.
 



och idag ser det väl ut så som att jag snart ska in till stan, och sen ringa alex. han åker ju till tyskland i imorgon och är borta i tre veckor. det kommer att vara väldigt tråkigt för alex är borta och terese kommer att jobba, säkert amanda också, så jag antar att det här kommer bli en kul månad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0