jag förklara att det är bara så det är när man är kändis, och trött i huvudet

Kvällen har jag vikt åt Boris karloff, en härlig kille!  Jag tycker ändå lite synd åt alla som missar alla bra filmer från gamla goda hollywood, och bara snöar in sig på all jävla skit som kommer ut nu för tiden. Men icke att glömma att jag är fast i Kungsbacka ! fick inte alla mina pengar som folk var skyldiga mig, ganska så roligt ändå så nu har jag inte råd att köpa ett jävla buss kort, om jag missar manson imorgon så kommer det inte att vara en glad Patrik på söndag...



Typ så här ser jag ut nu. Men nu till kvällens aktiviteter 1 göra popcorn 2 kolla på mer monster 3 göra mer kaffe 4 ta en cigg 5 ee ja jag kan inte komma på något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0