Förövrigt så är vi uppe i 175 000 besökare i månaden nu! Det gör Sexiganoveller.se till en av Sveriges mest välbesökta webbsidor.

Jag orkar bara inte med alla par. Det är något av det värsta jag vet, jag hatar dom, fattar dom inte att dom är små och på tok för många.  Och att dom just måste gå omkring och göra fan vad allt dom gör mitt i stan. Någon skulle fan ta och gasa dom jävlarna.


något mer jag hatar, är väl just allt, det är för varmt det är för fuktigt ute och alla har blivit så jävla fula. Inget duger fan allt är bara så jävla mycket piss, piss väder piss lägenhet piss fan allt.  Fan för alla otacksamma småfittor.


bara fan för att ligga i en nyknullad säng och inte känna sig nöjd, fan för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0