cake and

När jag gick hem från bussen så började jag att fundera över min morfar, och vad jag kommer ihåg om han. Och jag har alltid sagt till alla att mitt första minne är från när jag var i Finland och jag tappade min batman. (btw så träfffade jag och lisa den riktiga batman igår) Men det första jag kommer ihåg måste nog vara när jag sitter hemma hos min morfar och sitter och skriver lite olika bokstäver i ett korsord och efter några små bokstäver så springer jag alltid ut till han och frågar om jag har skrivit något, jag kommer ihåg att jag skrev öra ros jag tror att jag kan ha skrivit hand också.


  Men sen så kan det vara det ända jag kommer ihåg av han, jag kommer ihåg när han dog, jag kommer inte ihåg hans begravning men jag kommer ihåg att vi var hemma i hallås efter själva begravningen. Det var ändå synd att han dog så tidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0