Won't you tell me the thoughts that surround you

det var något som slog mig förut, eller det var väl carina som sa det, att detta är min sista vinter här. sen kommer jag att flytta och på något sätt är jag glad att hon sa det just när det snöade och alt. så jag bara kunde gå ut och njuta av det hela. jag kommer nog att sakna det väldigt mycket, lugnet och hur tyst och skönt det är här. ingen som stör mig. bara jag en massa skog och lugn och ro.nej men usch nu är jag en tönt igen, ja ja snö gör mig glad, det som inte gör mig glad är att vi ska flytta.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Men vad djup du var då. Jag blir allt lite rädd...

2009-01-19 @ 07:54:07
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0