skrinkle twinkle little star

Okej.
jag är super dålig, det var två dagar sen jag skrev något här. men jag vet att ni alltid kommer tillbaka (varför gör ni det? för kom igen så bra är den inte, vist den ser väl ganska så söt ut, men det är inte allt! aa va trött jag blir...) Ja jo nej men eee, vad har jag gjort i två dagar?

inte så mycket typ inget, eller nej jag har inte gjort något alls på två dagar. och om jag får som jag vill så ska jag inte göra något dom två närmsta dagarna.

och något mer som slog mig var ju att min egna fröken T åker på onsdag, till standen med litet p. och nej jag pratar inte om ihop, utan Paris eller ja hon den jävla tönten ska ju tydligen flytta till paris (nej jag orkar inte bry mig om någon jävla stor bokstav) och bo där med OFD, och alla andra små ludna saker. och ja jag ska ju inte vara sämre. utan jag fick tydligen ett brev från nordea där står det att jag har 21000 på ett konto. trevligt tänker jag. men varför där? så jag ska prata med dom, för med 21000 i fickan (fittan) kommer man ju ganska så långt. eller ja kanske bara till typ norge och hem igen. nej men oj va mycket det blev. men fan god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0