Hi! My name is Brad Majors

om jag skulle vara på rockbaren just nu så skulle alex inte prata med mig, för jag skulle vara för full. och det är jag. vin är min vän. min bästa vän. oj oj om bara mitt vin skulle ha ett hål så skulle jag, ja ni vet vad jag skulle göra med mitt vin då. vin kan vara det bästa som har hänt jorden på väldigt länge, plus att det kommer i olika färger. och det är ju ett plus. å jag tänker tillbaka till sommaren och jag magnus oscar sitter i någon park och jag har köpt nya skor, vin har rose vin och allt är bra, det var varmt och skönt, jag vet att jag var så nöjd med mina skor, men jag gick utan dom ja det fans nog någon bra plan till att gå utan mina skor men å jag var så fin i sommars, nu är jag inget usch nej jag vill inte vara med längre jag vill ha aids och dö lite, jag kan tänka mig att ja men skit samma hej och svej jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0