Good God, you're a woman!

Okej nu så måste jag säga såhär att jag tycker om coop, men kan ju ta det från början? jo men bra, då gör jag det.

efter som att jag har en ny grej med att köpa svin dyra läderskor nu för tiden så vill jag gärna hålla dom fina och rena och alt sånt töntigt. så jag var på jackt efter ett skoblock, så då begav jag mig till ikea men icke, eller  jo dom hade det, men dom var i plast, och som alla vet så suger ju plast.

sen drog vi till coop, för jag tänkte att coop har ju allt. och när vi kom bort till coops skoavdelning så har dom allt man kan tänka sig behöva till läderskor, allt utom just en skoblock.

Men jag gav inte upp! så jag tänkte att det fanns en till skobutik i närheten, så jag drog till skopunkten eller vad det nu var, men en av dom två som jobbade där visste inte äns vad det var! hur fan är det möjligt?! ja ja som tur är så köper jag aldrig skor på skopunkten, men ja det får väl bli att gå till en skomakare imorgon, men nej jag har köpt hörborttagningsgel, så jag ska väl gå och ha kul,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0