put my cd's back in order, mess them up again this is how I choose to spend another day of my life

har bokat mig en tid för att få min godbit på min underarm, typ nästa onsdag. är jag glad? oja det är jag allt. men men på tal om min sprit fria månad så har det gått väldigt bra, känner dock för att dra till rockbaren varje dag, eller bara gå till systemet för att köpa en vinare, men såklart att jag inte kommer att göra det, men det ska bli kul att se hur det ska gå imorgon, när jag och lite folk ska ut. en ute kväll utan sprit ? ja men det kommer ju att gå fin fint.


nej nu blir det att tända lite ljus och göra en bland skiva. till vem? jag älskar att göra blandskivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0