oo darling

jag sägger å det, igår kan ha varit en av dom bästa kvällarna på länge, roligt roligt folk öl drinkar och jag skiter i allt. och vad ska jag säga om denna dagen ? jo men tack det var minst lika underbart än så länge har köpt lite nya kläder och en väska och lite skivor så nu sitter jag hemma hos lisa och väntar på att vi ska dra ut igen och lyssnar på pigeon detectives, ha vad säger ni det låter som en höjdar start på en bättre helg jag ska fan supa mig själv under alla borden som finns idag, inte något ska vara helt eller fint, jag vill så gärna bort bort från en lite stad jag ska ju bort. woohoo paris v 13 och hoppas att jag aldrig kommer hem. sweet cherry pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0