kaffe och cigg

å nu så här på morgonen så borde jag ju skriva något jävligt djupt och poetiskt. men så så vet du alla som känner mig att jag är  jävligt dålig på att skriva sånt, och ja allt annat i det området. men vad heter det jag skulle ju skriva om något.. och det kan ha varit hur jävla sugen jag är på kaffe och en cigg nu, men det ska jag ta när jag kommer till jobbet.


jag älskar er alla.

ps min kompis i paris söker en ''housemate'' som han så fint skriver till mig, jag borde göra det va? jag borde verkligen flytta va? för sverige är ju ganska så piss. och löjligt och alla man vill känna, känner jag redan. så jag har väl gjort mitt nu va? jag behöver inte göra mer. det är sweet

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja, Paris äger ju rätt ordentligt. Bara du inte försvinner för evigt!

2009-02-02 @ 10:12:23
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0