A date for the diary

jag skulle spara den rubriken till ett bättre tillfälle men va fan. tänk okej jag har bara varit vaken i 1 timma och 54 minuter, och det känns som att jag har varit vaken i 100år! det är galet, kate går högt i högtalarna här hemma och jag funderar på att göra mer kaffe. känner mig helt posetiv i dag, och det känns lite obehagligt så jag ska nog inte träffa någon i dag. för jag har en kännsla att det inte skulle sluta helt bra, eller ja ingen gillar riktigt att vara med mig när jag är posetiv jag har hört att jag är ganska jobbig då. Men ja kaffe sen byta musik och ja kanske en till cigg sen funderar jag på att duscha och kanske åka till fjärås ? jag vet inte riktigt varför men varför inte,  det är kanske värsta party stället ? haha hoh nej det tror jag inte men 'ändå något ska jag nog hitta på kanske spela lite jag har ju red alert tre nu och  ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0