voguex3

Jag är helt förkrossad! idag var jag sugen på att spendera lite pengar på mig själv, så då köpte jag lite vogue tidningar, och en jävla fittglass. för något mer än 300 kr, fick allt i en fin lite påse och gick till mitt tåg för att åka hem och glömde av att jag köpte en glass. så nu har jag glass på vogue, det franska numret kostar 115kr det från usa kostar 99. den enda som klarade sig var den från ryssland för den var täckt i plast.. fan vad jag hatar mig själv nu. så nu är det bara att åka in till stan imorgon och lägga 214kr till. kul va ? behöver jag säga att jag inte kommer att köpa mer glass i sommar ? och att jag slängde dom två på en gång ? nej  jag tror inte det va.



jävla skit dag

Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Haha skit i tidningarna o köp mer glass!

2009-05-02 @ 11:05:00
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0