The Limits of Control

Något jag inte gillar är att jag är ganska så paranoid, eller nej det var fel ord skit samma, men jag är vill verkligen inte att folk ska ta bort mig från msn, det är jätte löjligt men även om jag inte pratar med dom så vill jag ha kvar dom. Och nej inte för att känna mig popis eller så, men allt det där gröna är bara så inbjudande och mysigt. 


btw detta var ett ganska meningslöst inlägg, jag har inte äns orkat kolla min stavning. okej inte för att jag brukar göra det men ja ni fattar nog va.


men å jag måste bara ladda upp denna bilden på den helt underbara kvinnan Tilda Swinton

hon må vara det snyggaste med ett par bröst just nu.
men å jag skulle ju inte äns skriva mer idag. men jag har nada att göra, kan ta en öl.. mm ja det ska jag göra nu på en gång. ,, varm öl fast vänta nu lite detta var ju inte så jävla bra för nu kan jah bara skriva med en hand, fast men runkar ju bara med en hand så detta ska nog gå fint

Kommentarer
Postat av: t

mmh jag gilla rtilda swinton men jag måste säga att inte så mycket på den blden utna emr osm häxan eller bara som sig själv.punkt.

2009-04-17 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0