really darling?

jag säger som dolly : ångest är inte en del av min personlighet, det är därför jag är så förtvivlad. eller var det så hon sa det? jaja skitsamma.

 En sak till eller kanske tre? det regnar jag är nog lite berusad. och jag tycker att milk var den bästa filmen på länge. och ja det var väl det. fast kanske några saker till? jag har varit på ett ganska hurtigt humör i dag, och det brukar bara slutat på ett sett. Och det är att jag är hemma och blir ganska så berusad av olika saker, oftast vin.

 Och jag kan väl inte säga annat om i dag, så man kan ju tycka att jag borde sluta vara hurtig, och kanske börja söka jobb? men vet ni vad? jag har ingen lust att söka något jävla jobb. Jag har inte lust att gå upp imorgon och säga gud vilken fin dag vi har det. Och jag har inte lust att ta på mig något alls.
Men bara för att jag inte har lust med något så måste jag göra något. Så jag ska hem till fröken T, och dricka vin. torsdag ska jag till magnus och dricka vin. på fredag ska jag hem till min mamma (kanske) och dricka vin. Och om jag inte åker till min god mor så ska ni nog att se att jag kommer att dricka vin.

Och det är väl det jag har lust att göra nu, men mitt vin är slut. Så det ända jag ska göra nu är väl att ta slut på denna dagen. Och det ska jag göra med att ta en cigg i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0