Patrik times two

Dagens gästbloggare: Terese, i låtsat solsken utanför Mitt andra hem.
Först ska jag säga att apropå Mitt andra hem, så finns det en klubb som heter så i Örebro. om jag flyttar dit i höst måste jag testa den med mina eventuella gäster.

Sen kommer jag till DAGENS!!!
Igår upptäckte jag att allas vår patrik har en dubbelgångare! i göteborg! som heter patrik! det är sjukt. jag vågade inte tro det när jag hörde det och var rädd att bli besviken men tro det, man blir inte besviken. de är sååå lika (utom att patrik 2 röker L&M och har längre hår, och liknande betydelselösheter)

jag vet inte riktigt hur mycket mer jag kan avslöja utan att förstöra hela upplevelsen och mystiken kring detta fenomen... ska googla fram number two nu.

Kommentarer
Postat av: t

VARFÖR KOMMENTERAR INTE ALLA PÅ DET HÄR? jag är besviken på världen och dess medborgare :(

2009-05-03 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0