påskfågel ? och annat otyg

jag gillar att dissa pretentiösa människor och dricka kaffe och röka, även att dricka rödvin och grilla onödigt mycket kött. men jag antar att det gör mig till en ganska så pretentiös människa ?

 men det är ju inte dom ända intressenrna jag har ! jag gillar även att se på film, såklart från hollywood men det ska vara 30 40 och 50 tals filmerna, det är dom som är bäst. och alla mina favorit band finns inte med på toplistan. och jag har ju ett brinnade intresse för att att ta kort, och jag har såklart en system kamera
. och jag tar svåra och djupa bilder på träd och hästar.  och jag och alla mina vänner har det svårt och ingen fattar vad vi pratar om.  okej nu lägger jag av.
 tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0