moi je joue

Om jag har en dag som den här dagen då jag egentligen inte känner för att göra något. ja då brukar jag inte göra så överdrivet mycket. om jag skulle haft billigt rödvin skulle jag dricka det och antagligen bli ganska så behagligt berusad, men idag har jag bara dyrt vin hemma så jag har ingen lust kanske imorgon, men det som kan få mig på bra humör igen (inte för att jag går omkring hemma och är sur eller så, men när jag är hemma en hel dag som idag, så brukar jag bli ganska så dyster) så behöver jag bara läsa dennisM blogg! helt underbar, det är den enda bloggen jag följer som jag aldrig blir besviken på. men nu så ska jag äta lite glass och kanske kolla på någon halv dålig film MEN det första jag ska göra är att ta en cigg! så puss o kram....

ps min rubrik är ju låten dom kör i miss dior reklamen, och det är förövrigt brigitte bardot som har gjort den..




helt underbar. man vill ju bara bort när man ser den reklamen. och låten är ju underbar. jag var bara tvungen att köpa den från itunes store.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0