May Be Harmful if Swallowed

dagen har varti en dag av hår och cider och en och annan jävligt smutsig jacka. Och efter som jag försöker att hålla vad jag lovar så kommer nu här en ny bild, men jag är inte helt färig här med orka bry sig om det.


Annars så har dagen gått bra, klitte mig hos terese och sen var det nästan raka vägen hem till amanda där blev det kaffe så så tvingade hon med mig hela vägen bort till frölunda torg, och låt mig säga en sak om det. frölunda torg kan vara det vidrigaste stället på denna jorden! usch fy! göteborg stad borde värkligen riva den skiten och bygga en park där, eller lite hus ja eller ja bygg vad fan ni vill bara ni river det skithålan. Och jag hade nöjet att träffa alex och kim och gustav men gud va jag har träffat folk.

lite panik har jag just nu, för jag har för mycket snygga kläder och jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon ? det är ju inte så att man bara drar på sig något från h,m. hmm ja jag får ta en cider och en cigg på det och fundera lite. men btw ser ni att jag har rakat mig med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0