I'm not content to be with you in the daytime

jag känner att jag vill hitta på något, kanske vandra igenom halland, det skulle väl bara var ganska så tråkigt, men något annat borde man ta och hitta på, men som vanligt så har jag inte den blekaste om vad jag vill göra, och det suger ju ganska så stenhårt faktiskt.  men det var något mer.. ee nej men skit samma.  jag är bara så otroligt sugen på att dricka lite vin typ en flaska eller två, hmm.


Men på tal om framtiden så ska jag hem till lisa imorgon. men om jag ska vara ärlig så ska vi nog inte dricka vin, utan tvätta. men jag är allt lite sugen på att gå ut, var på tok förlänge sen jag hade en helkväll ute. eller ja det var väl senast för två dagar sen, men den tog slut så fort. jag vill aldrig sova igen, men dock kommer jag väl att göra det om 4 timmar ändå jävla skit, jag behöver lite fart just nu känner jag... och lite inspiration och motivering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0