i will blow your world

jag är den ända halvan jag kommer att ha så det är lika bra att göra mig så bra jag bara kan. varför förlita sig på andra människor egentligen ? jag kommer att bli som amanda när jag blir stor, helt galen och bara leva med min hund, fast hon lever ju med sin katt. ja det är ingen stor skillnad.

men åter till mig dejta eller inte dejta? jag menar det är ju ganska jobbigt ändå man måste vara på sitt bästa humör, och mitt bästa humör är inte alltid det bästa. men man måste se bra ut och lukta bra och vara intressant och rolig ! man får inte vara bitter. haha hur fan ska detta funka. det var ju ändå ett tag sen jag var på en dejt. men bara det ordet låter ju skit tråkigt nej usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0