I have a drinking problem? Fuck you, Peck, you're a Mormon. Compared to you we ALL have a drinking problem! CIA Superior: What a clusterfuck!

Något som har gjort mig lite fundersam är att jag har en massa ost kvar i min kyl. och nu pratar jag inte om greve eller så, utan en massa ost med mögel och paprika och vitlök med andra ord en massa mumsiga ostar. Jag kan inte riktigt komma på vad jag ska göra med dom än. men jag tror nog att jag kan få hjälp med att göra slut på dom.


Men i går så gjorde jag något ganska så otippat, jag köpte ett kg kött på impuls, men det var ju bara så billigt! jag har tänkt att slänga det på grillen i dag, men sen kom jag på att det typ regnar och jag skulle inte orka äta upp 1 kg kött, så jag kom på en bättre ide ! jag grillar det imorgon och tvingar upp magnus till mig. så där har ni en fin fin plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0