I get around to singing about That gang of gin I'm in

Jag bara önskar att jag skulle ha någon nice och mysig framtids plan, alla andra har det just nu känns det som. så nu är ju bara frågan ska jag växa upp och ta lite ansvar och böra fixa till mig lite? eller ja det är väl det ända jag ska göra. ja bara lite planer så löser dig sig.

eller skaffa ett kk det är ju en lösning eller nej det är det ju inte. Men jag vill ut och klubba med amanda och ta body shots! det skulle vara en höjdare. fast först får jag nog ta och raka magen min,  haha nej men så jag säger, tänk om folk tror att jag bara tänker på att dricka det är inte sant. jag tänker på mycket annat också. som rådjur, jag har sett två i dag. men nej jag tänker på mitt hår också. och jag tänker ganska så mycket på mig. och olika saker som kommer in i mig, som vatten. jag tror att jag är lite kär i vatten, det är så nyttigt och rent, jag blir bara glad när jag ser det=)

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah fan va underbar du är! älskar detta inlägg

2009-04-20 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0