I don't need your sympathy

Fan ta telia! jag sitter hemma med ett halvt fungerande internet, det funkar i några minuter och sen lägger det av, väldigt lustigt. Men som tur är så är det inget fel på vårat internet enligt telia, bra att veta. Men denna dagen har varit helt fab! vaknade upp i min nya favorit lägenhet, men anna vi började dagen med rostbiff och vin, sen rullar vi ner till stan och dricker kaffe.

men dagen tar inte slut! vi går förbi domkyrkan och chillar i solen med vicky men efter som att vi har hunger så tar vi vagnen till nordstan och äter lite på paprika, sen blir det att gå skilda vägar, jag skulle hem och hämta min kamera och fota martins band, och anna skulle till angered,  men korten blev underbara men dom två sakerna jag tänker på just nu är om jag ska ta på mig kläder och dricka mina öl, eller bara dricka öl? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0