darling

My darling i love myself and me. och detta är ett fint ett blogg inlägg från amandas 20 år fest,. tror att hon har deckat och jag är nog lite full, och jag vet att jag lovade en bild, men jag har den på mobilen och den kommer imorgon. men på tal om annat? folk brukar ju blogga om hur olyckligt kära dom är när dom är fulla. men varför? jag är inte olyckligt kär eller kär, det har varit mycket prat om min dejt, vad ska man säga det ar väl trevligt och allt sånt, men mer? nej. jag gör nog något fel, eller så tänker jag bara på mig själv och jag är ju bara för underbar för allas bästa. det finns några bättre och det är väl dennisM. och mitt ego. det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0